Uusi vuosi

Vuosi on vaihtunut ja tietysti toi tullessaan lupauksen.
Sama mikä monena muunakin vuonna. Pari kiloa ois saatava pois tai 5-7 kg niin oisin tyyttyväinen.
Nyt toteutan sen enkä vaan höpise.
Oon sellainenki maanantaisoturi eli aina maanantaina alkaa dietti ja päättyy viimeistään perjantaina.
Tai en mitään diettiä ala ,vaan alan katsoa syömisiäni ,niin että syön normi ruokaa ja jätän hyväskät pois.
Oon nimittäin kamala syömään karkkia / suklaata. Eikä mitään palaa tai paria karkkia vaan kaikki mitä on ja viä isännänki omat.
Montakohan konvehti rasiaa me tuhottiin joulun aikaan....
Eli alan punnita itseni kerran viikossa. Eli tässä tapauksessa tiistaisin. Yleensä käyn vaakalla joka aamu,mutta jos nyt saisin hillittyä itseni ja se  kerran viikossa riittäis.
Tänään oon käyny tyttären kanssa tunnin sauvakävely lenkillä. Huomenna tulee kynsiasiakas,niin en ehdi.Mutta jos tekis vähän vaikka vatsoja ym.
Jospa tää tästä.
Niin ja lähtöpaino on 60,2 kg pituutta mulla 154,5cm.


Kommentit

  1. Kyllä se siitä! Pari ekaa päivää on aina hankalia, mutta kyllä se siitä helpottaa :) mä meinasin jo tänään sortua halpa-hallis kun joulusuklaat oli -40 %, mutta sain oltua ja tuli hyvä mieli! :)

    VastaaPoista
  2. Hyvin on ainakin nyt tähän asti menny. Tosin niin flunssainen olo ,ettei ees tee mitää mieli. Pyörittelin mä kyllä äsken tuossa niitä joululahja fitness suklaa karkkeja. :D
    Hyvä sä! Nuijamiehes joulukarkit - 50 % :/

    VastaaPoista
  3. Tsemppiä syömisiin ja liikkumisiin! :) Mun ruokavalion malli on muuten sellainen, jota käytetään myös painonpudotukses. Ja tykkään siitä siinä mieles, kun pitää syödä (melkein liikaaki) niin paljo hedelmiä, pilttiä, kiisseliä sun muita, jotka kyllä mulla on tosissaan auttanut siihen ettei tee illalla mieli hyväskää. Ku silloin illalla se pahin himo yleensä tulee, mutta ny ei oo tullu :)
    Niin tuli mieleen, että sullakaa ku ei oo paljoa tiputettavaa niin tuonki tyyppinen vois toimia mikä mulla on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikki ideat otetaan vastaan :)
      Ja eihän mulla yleensä ruokaa menekkää liikaa vaan kun sorrun niin se on just suklaa / karkit :/

      Poista
    2. Joo, sillä ajattelinki että jos sullaki tepsis se että söis vähä jotaki hedelmää/pilttiä/kiisseliä jälkiruuaksi :) Voin joskus antaa sulle ohjeen :)

      Poista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Särkänniemi ja Wanha markki