Keskisellä

Tykätään käydä Keskisellä ja siitä meille usein vitsaillaankin :D
Nyt siellä oli Teuvo Loman Vallilla osastolla ja olin aivan innoissani.
No asia jäi vähän roikkumaan, kun oli tyttären synttärit,mutta Henri siitä alkoi puhua,josko kuitenkin mentäisiin.
Ehdittiin istua Veeran synttäreillä ja sitten Lomannia katsomaan.
Hänhän oli heti siinä Vallilla osastolla ja palveli jotain äitiä tyttärineen.
Ei mitään kiirettä ja ihan tavallisen oloisena
Henrille se riitti ja lähti omille teilleen,mutta mä jäin vielä kyyläämään ...
Siinä joku teinilikka pikkuveljensä kanssa salaa kuvaili kaukaa ja mä niille ,että menkää nyt helvettiin että mä pääsen jututtamaan !
 No ei vaiskaan, vaan että menkää nyt kysymään josko pääsisitte hänen kanssan kuvaan niin mäkin uskallan. No niiden äiti lopuksi kysyi ja mä siihen rytäkkään heti kanssa.
Sanoin että voidaanko ottaa selfie,kun muuten mulla menee koko päivä täällä kytätessä :D
Sehän oli heti valmis ja juteltiikin kaikenlaista.
Oltiin just kattottu Jetron matkailuohjelma missä he Teuvon kanssa ovat Itävallassa ja oli tosi hauska,niin kyselin siitä. Ja sitte hän näytteli kuvia kännykästään erilaisista vaateyhditelmistään ja kertoi kuinka on ollut 2 viikkoa Keskisellä kuvaamassa ohjelmaa ja samalla ostanut jo kaikki joululahjat kummilapsilleen ym ym.
Tosi ihana tyyppi ja tavallinen
Lopuksi hän vielä sanoi että joutuu olla vielä tunnin ennenkö voi lähteä ajelemaan Hesaa kohti.
Sitten lähti häpeillen pois,kun sanoi että joutuu.
Voi että !
Oltiin hiljattain katsomassa Huutokauppa keisaria Keskisellä ja siitä jäi paska maku,kun ei ollutkaan niin mukava,kuin tv:ssä on. Käyttäytyi jotenkin tylysti...


Niin ja Veeran kakku jonka tein



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Köln / Hollanti / Köln osa 2