Illallinen / Pikkujoulu

Pidettiin mun tyttärien ja vävyjen kanssa pikkujoulua eilen.Mukana tietysti Felicia ja Viivi sekä karvainen ystävä Ronja
Kaikki teki jotain makeaa ja suolaista.
Meiltä tuli uuniperunat entrecote täyttellä ja vadelma/kerma/marenki hässäkkää

Tämä taitaa olla ainoa kuva,joka läheltä
M&M toi kinkkusarvia ja valkosuklaapiirakkaa / vaniljakastiketta sekä juustoa
A&J "nautapalleroita" ja raakasuklaakakkua ,myös viinirypäleitä
Kaikki oli tosi hyvää!

Ensin alkumaljat

2
2x kuoharit, 3 x pommac ja 3 Grabbaa :)

Syötiin itsemme ähkyyn ja sitten arvottiin lahjat.Kaikki osti n 10e lahjan ja ne arvottiin
Mä sain Mikon.Mikko mun.
Marika sai Chrissin ja Chris Marikan
Annika Joonaksen ja Joonas Annikan :D
Pelattiin myös peliä Emännät vastaan isännät. Onneksi Annika tietää autoista ja Marika urheilusta ym
,niin pärjättiin hyvin. 

Mun lahja :)

Viivi neiti
Felicia tonttu

Annika ja pikkunaiset

Viivi kummitäti Marikan sylissä ja tuleva serkku siinä välissä :)
Ronjakin biletti ja Joonas :D

Miehet yritti tehdä Duckfacea...Ronjaki vissiin
Käytiin Annikan kanssa viä tunnin reissulla Krouvis. Yks lonkero ja yks karaokebiisi mulle.
Menikin jo niin "varhain" kiinni..









Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1