Sitä sun tätä

Taas lähes kuukausi,kun oon viimeksi kirjoittanut.
Aina tuntuu ,ettei oo oikein sellasta aihetta mistä ois "syytä" kirjoittaa.
Ja silti tapahtuu koko ajan kaikkea :)
Äitienpäivä meni ja samoin Felician 5v synttärit. Peräkkäisinä päivinä




  Yllä mun mukavat lahjat ja alla Felician päivä




Mutta sitten ei niin mukava juttu on mun lonkka ...
Aloitin juoksemisen maaliskuussa. 4-7 km :n matkoja. Tykkään siitä kovasti
Ekaksi kipeytyi pakara. Alkoi joku siä kinnata.Pikkuhiljaa se siirtyi lonkan seudulle ja reiden sivuun.
Olin ensi viikon saikilla. Kehotettiin syömään burana 600 3 päivää x3
Kipu pysyi sen ajan poissa,mutta palas lääkkeen tehon hävitessä.
Viikon taas olin töissä. Ja nt melkein 2 viikkoa taas saikilla. Maanantaina vihdoin laitettiin kortisoni ja nyt perjantaina meen töihin.
Kirvelyä vieläkin huomattavissa ,mutta kattoo nyt. lääkäri suositteli teettämään henk koht. pohjalliset.
Maksaa ,mutta saan kelalta osan pois. Jalkateräni vääntyvät hieman sisäänpäin ,eli siitä kipuilu.
Haluan vielä liikkua ja että kipu häviää.Tämä ei ole tuttua mulle,koska yleensä ei vaivoja oo
Vanhuus ei ehkä tuu yksin....Höpsis mä mikää vanha oo :D
Ja nyt kun oon ollut saikilla,niin ei pysty olemaan täysin ruodussa syömisien kanssa,kuten töissä ollessa.
Ja jotenkin ,muka,on töihin ikäväkin .Oho!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Särkänniemi ja Wanha markki