Yllätys

Meillä miehen kanssa tuli 29.3 :a 8 vuotta,kun oltiin tavattu.Mies sitä jo höpötteli ,että mitä tehdään.
Sovittiin, että jos mennään elokuviin sen kunniaksi jo viikkoa ennemmin.
Ja niin mentiinkin.Kummelia katsomaan.
Oli hullu ja hauska elokuva. Mies tyytyi tähän :)
Olin kuitenkin varannut 5.4:ä meille hotelliyön Vaasaan.
Sain pidettyä asian salassa sen päivän aamun asti. Felicia meni herättelemään isää :Marika tulee mua tänään hoitamaan :)
Yllätys oli mieluinen!
Tein vielä kakun tilauksesta ennenkö lähdettiin

Mulla on sellainen jännä juttu ,että ainakun mulla alkaa loma tai muu reissu ,niin loppuun asti pitää ahertaa...
Jos ei kynsiä niin kakkua tai Atrialla oikeen vastustaa
No tuntuupa sitten lomalta
Päästiin matkaan klo 11. Mässyt mukana.Olihan mun ansaittu vapaasyöntipäivä.
Saatiin kuin saatiinkin huone heti . Sokos hotellista Rewell centerissä
Korkattiin het ansaitut lonkerot ( jotka muuten jäljellä Tallinan reissulta 2 kk sitten )
Lähdettiin kiertämään kauppoja.
Mä ostin pari salipaitaa C ei löytänyt mitään.
Muutakuin Punnitse ja säästä kaupasta. Jota  ei viimeksi ollut Vaasassa kun oon käynyt
Kierreltiin ja välillä käytiin juomassa janoomme hotellilla ;)
Puoli 5:n aikaan kävästiin syömässä Raxissa
Saatiinkin mahat täyteen.
Sitte viä kaupasta herkkuja elokuvaa varten.
Olin siinä vaiheessa väsynyt varhain heräämisestä ja makean syömisestä,että pelkäsin nukahtavani elokuviin.
Sehän kestäiski yli 2h.
Elokuva oli Need for speed. Eikä väsystä tietoakaan! oli niin vauhdikas ja ihana elokuva

Elokuvan jälkeen hotellille juomaan  kuohuvaa ja tälläytymään iltaa varten.




Telkkua kattelles ja juodessa.Kello meni kymmeneen. Aateltiin mennä siinä samassa talossa olevaan Biljardi / Karaoke baariin. Mentiin ulos .Baarin oven edessä oli porukkaa. Tehtiin käännös ja päätettiin ettei mennäkkää. Mettäpöyrööt :D
No päätettiin että mennäänki hotellin Yökerhoon....
Oli pieni käpyynen paikka. Ei oltais kyllä maksettu 7e siitä.Onneksi päästiin ilmaseksi.
Siinä vaiheessa iski piheys. Ei viitti maksaa juomista. Lähdettiin vartin istumisen jälkeen nukkumaan :D
Kiva ja rentouttva reissu.
Kiitos ammoille Veera, Joni ja Marika !



Kommentit

  1. Kiva reissu varmasti!! :)

    Myös Viivi ja Joonas vahti hetken :@ :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noku mietin että oliko F sulla hoidossa ja tulin tulokseen ,ettei. Eli olin tavallaan oikeassa :D

      Poista
  2. Kiva reissu oli varmasti ja kiva kun pääsette välillä kahdestaan johonkin <3 Ymmärrän täysin tuon että teitte täyskäännöksen siinä baarin edes kun oli ihmisiä, olisin itte tehny samoin :D

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Särkänniemi ja Wanha markki