Yliherkkyystesti

Mulla oli 4;s Biosignature mittaus viime viikolla ja niinhän siinä kävikin,kuin olin epäillyt..
Ei mun mielestä kovin paha,kun rasvaprosentti oli noussut 0,4 %,mutta kun viime mittauksesta on 4kk,niin ois voinut olla tosi hyvä tulos.
Liikaa lomia ollut ,tällä kesää.Happy houersit, saksalainen suklaa sun muut tehny tehtävänsä.
Lähdin kotiin ( kävin ensin Arnoldsissa kahvilla ystävän kanssa.En kerro söinkö pullan )  uusien ohjeiden kanssa.
Ostin myös Eerolta yliherkkyystestin. Maksoi 90e,mutta kiitos kulttuurisetelien sain sen 45e.lla
Eli testi näyttää sen, onko herkistynyt jollekki ruualle, tietämättään.
Se voi ilmetä lihoamisena, turvotuksen ym ym
Testissä on 46 eri ruokaa.


Testaus tapahtui näin:

Otetaan verta lasiputkeen. Mulla ei meinannut millään tulla ja jouduin reijittää toisenkin sormen.

Sitten veri sekoitettiin liemeen.Mulla oli veri jo ehtinyt hyytyä osittain putkeen,niin putkesta tuli "verimato" pullon pohjalle.Pelkäsin tässä vaiheessa ,että testi on pilalla,kun veri ei kokonaan sekoittunut liemeen.
Sitten otettiin reaktioastia ja kaadettiin neste siihen

      Sitten annettiin seistä 20 min. 
20 minuutin kuluttua astia tyhjennettiin ja huuhdeltiin 4 x tällä liemellä.

Sen jälkeen kaadettiin astiaan sinistä lientä, joka on vasta-aineen ilmaiseva liemi.
 Ja annettiin vaikuttaa nyt 10 minuuttia

Sitten taas liemi kaadettiin pois ja huuhdeltiin samaisella ainneella,kuin edellä 4x
Lopuksi vielä astiaan kehitysliuosta ja annetaan vaikuttaa 2 minuuttia

Astiaan pohjaan alkoi ilmestyä sinisiä ympyröitä,niihin kohtiin joissa on reagtion aiheuttavia ruoka-aineita.
Sitten lopuksi viä huuhdeltiin kerran samalla aineella kuin edelläkin.
Alhaalla oikealla on sininen ympyrä, joka näyttää että testi on onnistunut. Huh! Ei mennyt rahat hukkaan.
Elikkäs mulla tuli numero: 14  kananmuna,melkein yhtä tummaksi kuin testiympyrä.
Jos ois yhtä tumma, niin tarkoittais, että vältä kyseistä ruokaa 3kk. Mutta mun valmentaja kehoitti välttämään,kun on noinkin lähellä.
Seuraavana parapähkinää vähentää ( kas kummaa kun sillä viikolla olin syönyt sitä kolmena päivänä )
Ja myös maitotuotteita vähentää...
Vähennettävien listalla myös : maissi, vehnä,manteli,cashewpähkinä,riisi, gluteiini ja kaura

Eli uusiksi meni aamupala ,joka on ollut puuroa ja raejuustoa .Ja iltapala joka on ollut rahkaa ja raejuustoa :/ Kananmuna ei tuota  vaikeuksia,muutakuin jos on kylässä ja haluaa maistaa pullaa ym ja siinä myös tuota vähennettävää vehnää...Ja nyt oon ollut kohta 3 kk :a karkkilakossa,joten niidenkään kautta ei pääse kananmunaa tulemaan. Jos nyt niitä sattuis sisältämään.Tiä häntä :D
Gluteiinia olen tään vuoden vältellytkin. Sattunaisia vähäisiä määriä oon syönyt. Esim. lomilla en oo niin tarkasti katsonut,mutta leivän / näkkärin olen jättänyt täysin pois ruokavaliostani.
Luulin että tuottais tuskaa,mutta ei.
Nyt sitten opettelen syömään lihaa aamupalaksi kera vihreän ja smoothieita iltapalaksi.
Aloin syödä soijajogurttia illalla,mutta valmentaja kielsi sen vedoten että siinä ei ole mitään hyvää...
Töihin otan evääksi maitoheraproteiinia vedellä ja pähkinöitä,niistä macadamia -ja saksanpähkinöitä.
Paljastan tässä valmentajaltani salaa ,että suurin kompastuskiveni on ollut E -juoma ,johon oon ollut nalkissa jo jonkun aikaa. Nyt olen ollut 4 päivää ilman sitä ja maitotuotteita / puuroa ja painoni on pudonnut siinä ajassa 1,5 kg !!
Uskaltaiskaan ottaa viimeisen mittauksen jo joulukuun alkuun?






















Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Wien 8-13.1