Äitienpäivä

Onhan siitä jo yli 2vk kun oli äitienpäivä,mutta aika rientää ,enkä ehdi kirjoittaa.
Koneella kyllä käyn monta kertaa päivässä,mutta en saa ajalliseksi kirjoittaa mitään.
Minähän en piittaa mistään juhlista tai siis on väärin sanoa etten piittaa ,vaan ehkä on oikein sanoa ,etten hössötä juhlapäivien / pyhien takia paljon ylimääräistä.
Äitienpäivä on kyllä juhlista tärkein. Enhän olisi äiti ,jos ei mulla olisi 4:ää ihanaa tytärtä ja olen saanut sellaisenkin kunnian kuin : Mumma tai tässä tapauksessa Mama!
Lapsenlapseni joka on myös tyttö,sanoo mua mamaksi,koska on kuullut nuorimman tyttäreni kutsuvan mua mamaksi.
Kiva siinä mielessä ,että voi aina olla varma, kestä mummasta hän puhuu. :)
 Sain ihania lahjoja. 2:lta nuorimmalta sain käsimatkalaukun
Toiseksi vanhimmalta teknisen pipon ja budding jauhetta
Vanhimmalta tyttäreltä palautusjuomajauhetta ja shakerin.
Kaikki just tarpeellisia!
Vaikka äitiys / mummous on joskus "kamalaa " ja raskasta,niin se on tosi palkitsevaa ja rikkauksiakin arvokkaampaa. En koskaan vaihtais osaani kenenkään kanssa.
Ja mulle on suotu parhaimmat lapset maailmassa !


                                           Lapsenlapsi ja nuorimmainen
                                                   3 kaunista






Kommentit

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Köln / Hollanti / Köln osa 2