Fanta Sea

10.3      Herättiin lähellä 8:aa.
olin lähes tunnin välein hereillä. Ja näin kamalaa unta. Mulle oli tehty mahaan jokin leikkaus ja tikit aukesi.
Oltiin viikonloppu suomessa ja pelkäsin etten haavan takia pääse takas Thaimaahan. Onneksi oli vaan uni :D
" Edward " ajoi meidät aamupalalle.
Altaalla ja salilla. Oon palanut selästä ja käsivarsista.Iho rakkuloilla ja arvata saattaa,etten malta antaa niiden olla rauhassa,
Käytiin syömässä, ihana pieni ravintola. Eka kerta kun tuotiin virkistäviä pyyhkeitä,jotka tuoksui ruusulta.
Oli raikasta pyyhkiä niillä hikisiä kasvoja ja niskaa.
Feliciakin tykästyi niihin.
Ja ruuan jälkeen saatiin hedelmiä. Vesimeloni,ananasta ja jotain valkoista musta pisteistä hedelmää.
Täytyy ottaa selvää mitä se on.  ( Pitahaya ,kun googletin )
Sitten tunnin tirsat. Että jaksaa illalla Fanta Seahan.
Nukkumisen jälkeen valmistelua ja odottelua että voi mennä oottamaan bussia.
Jokin suomalainen pariskunta  ootti myös ja ne haettiin ennen meitä. Oli eri firman kautta varanneet .
No tulihan se meidänkin tilataxi. Pelättiin tietysti jo vähä ettei tulekkaan. Matkalla kuski pyysi jotai water, tai niin ymmärrettiin. Chris etti auton takaosat ja kaikki mutta ei water...
Lopuksi tajuttiin että olikin meidän lippu jonka halus vielä uudestaan nähdä :D :D
Noukittiin venakkoja matkan varrelta kyytiin. Lopuksi oltiin perillä. Oli mahtavan pramea paikka.
Kulta ja kimallus kaikkealla. Karppiallas missä sakeanaan kaloja.Käsin ois saanu nostaa kalaa.
Kattomaalauksia ym ym. Vaikea kuvata sanoin.
Ensin mentiin syömään 4000 ihmisen ravintolaan . Lippuja ostettaessa saatiin numerotarrat josta näkyi pöydän numero ja tiesivät sitten ohjata meidät oikeaan pöytään. Ruokaa ja leivonnaisia oli valtavasti. Tarjoilija piirsi Felicialle norsun. :)
Kaikki aina ihailee Feliciaa ja myös Chrissin partaa.
Kun oltiin syöty niin mentiin ratsastamaan norsuilla. Ihanaa ! Jotenki kummiski säälittikin ne raukat norsut.
Mutta kyllä niiden on varmaan hyvä olla.
Korkealta korokkeelta kiivettiin norsun selkään. Keikkuvaa menoa.Joku mies otti meidän kameran ja pysähdyttiin moneen paikkaan ottamaan meistä kuvia. Ratsastus maksoi 700bath johon kuului kuva meistä ,jonka sai kuittia vastaan kotiin lähtiessä.
Siitä sai myös ostaa norsulle syötävää. Sangossa jotain keppejä ja banaanin terttu.
Chris ei ees ehtiny kaupata sitä norsulle ,kun se jo kaappaisi kepit kärsällään ja rouskutti menemään. Ehdittiinkin jo ihmetellä mitä kepakkoja ne on :D
Siinäkin otettiin muutama kuva. Norsun iho oli tosi karhea.
Meillä oli viä ennen esitystä aikaa kierrellä kauppoja ym. klo 21.00 alkoi esitys. Monen mutkan kautta piti linnassa kierää ennenko oli perillä katsomossa.
Kuvia ei saanut ottaa.Kamerat ja kännykät piti jättää säilöön.
En olisi arvannut että huntupäiset naiset on niin Facebookin perään,etteivät olleet malttaneet jättää kännykköjä säilöön vaan koko esityksen ajan näpyttelivät facessa.Niin että niitä jo kiellettiinkin.
Hieno esitys oli. Taikatemppuja ,taistelua, eläimiä ,akrobatiaa ym
Oltiin onneksi viimeisellä rivillä niin päästiin ulos ekana.Vähä ennen kuin näytös päättyi. Haettiin kuva ja meidän tavarat pois. Oltiin sovitussa paikassakin ekana ja niitä venäläisiä sai oottaa.On se jännä ku usein sellaiset on nopeimpia joilla on lapsia.Vaikka luulis toisin päin...
Oltiin n klo 23.00 hotellilla.Felicaa itketti jo matkalla.Olihan hän yleensä nukkunut jo n 3h tuohon mennessä.
Mutta nukahti sitten kuin saunalamppu.
Mekään ei kauaa partsilla istuttu. Yhdet virkistävät juomat ja maate.

1. Hienon näköistä! Vähän muakin säälittää nuo norsut, mutta ehkä niillä on ihan hyvä olla, kun eivät tiedä paremmasta elämästä :/ :)

2. Oli kyllä mahtava paikka. Säälitti ku piti sen niskan päälle astua ku meni selkään.Vaikka ei ees varmaan paljo tuntenu :D