Uudenvuoden lupaus

Tänään päätettiin ,että tehdään uudenvuoden lupaus: Ei hermostuta niin helposti.
Ainaki mä hermostun 0-100 alle 3ssa sekunnissa :S
En tiä ,onko Atria pilannu mut,mutta alan heti korottaa ääntäni,jos asiat ei mene niinku haluan.
Koska oon ollu yli 16v atrialla pakkaamas urakalla,niin se täytyy olla syy!!Täytyy kotonakin kaikki tapahtua urakalla.....
Eiku haastamaan Atria oikeuteen prkl.
Lasten kanssa pinna säilyy,mutta jos ukko hituroi tai tekee jotain " väärin " mun mielestä ,niin het alan huutamaan.Tai en huuda ,mutta korotan ääneni.
Ja miehellä samanlainen tempperamennti,jonka ymmärtää kun hän puoliksi tulinen Italialainen,mutta kuinka minä tälläinen maatiais akka....
Ja sitte taas riita valmiina.Ja mies hokee : let me ny ,let me nyt :)
Esimerkki tänään.Veera tumpeloi auton oven avaamisen kans ja mä odottelin rauhallisena.
Jos Chris olis tehny saman: MIKSEI SITÄ OVEA VOI AVATA JO KAUKAA ,KUN ON KESKUSLUKITUS JA AINA SAA ODOTTAA !!!
Aina aamulla jo päätän ,että nyt oo coolisti,mutta ei mee varmaan ku n.tunti ,kun jo jostaki oon ärsyyntyny.
Mulle on varmaan annettu 100n naisen hormonit ,jotka sitte kiehuu yli, kaiken aikaa.
Moni mies ei olisi jaksanu,mutta Chris vaan aina kehuu, kuinka ihana nainen oon <3
Mutta toivottavasti, pystymme aloittamaan, uuden vuoden rauhallisemmin ...
Ehkä uuden vuoden päivä ok ja sitte jo taas kiehuu tuttuun tapaan ....Huoh :S :D

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ja taas sairastelua

Leikkauskertomus

Köln / Hollanti / Köln osa 2